Ons Kantoor
Onze medewerkers beschikken over faciliteiten om bij relaties een mobiele werkplek op te zetten. Indien niet op lokatie bij de klant, dan werken zij thuis of op onze hoofdvestiging adres Wijkermeerweg 44-d te Beverwijk.
Onze werkwijze stelt hoge eisen aan de kennis, kunde en ervaring van onze medewerkers. Om onze kwaliteit te borgen investeren wij dan ook continue in training & opleiding mensen, effectiviteit en beveiliging software+databases, vakliteratuur en netwerkrelaties. Vragen waarop wij niet direct een antwoord hebben worden in overleg met de klant door gezet naar één van onze netwerkpartners.
Zo mogelijk is er een aantal keren in het jaar een ondernemer-accountant overleg, afhankelijk van de wensen van de ondernemer kan dat overleg ook vaker plaatsvinden.
Toekomst
De moderne MKB accountant is ook al bezig met diens strategisch plan voor profilering en marktpositie in 2025. De Sectorvisie Accountantskantoren ING Economisch Bureau (najaar 2011) onderscheidt drie modellen:
De digicountant, waarbij het accent ligt op digitalisering, het leveren van een beperkt aantal standaarddiensten en het minimaliseren van de prijzen. Het klantencontact verloopt via internetportals met veel zelfbediening. De advisering is beperkt, de nadruk ligt op de digitalisering van alle bedrijfsprocessen met minimale personele inzet.
Het dienstenhuis, een breed georiënteerd kantoor als een warenhuis. Er is sprake van een combinatie van standaarddiensten (procesgericht) en advies op maat (klantgericht). Het klantencontact is een mix van gedigitaliseerd en persoonlijk contact, aangevuld met zelfbediening. Het vereist een juiste samenstelling van het personeelsbestand, omdat in principe alle diensten verleend moeten kunnen worden.
De specialist, die maatwerk levert en gespecialiseerd is in één of enkele diensten voor een bepaalde niche van de markt. Het accent ligt vooral op persoonlijk klantcontact. Kennis die niet direct in huis is wordt door netwerkpartners geleverd. Het stelt hoge eisen aan de kwaliteit van de medewerkers en het vereist investeringen in databanken, vakliteratuur en netwerkrelaties. Het levert ook financiële kwetsbaarheid op, als de niche economisch minder presteert of er teveel specialisten komen.
Lingray Accountants positioneert zich als specialist in de markt met de missie: “Verzorgen van informatie – zoals bijvoorbeeld de jaarlijkse administratieve verplichtingen en managementstuurinformatie – en informatiesystemen voor ondernemers ten behoeve van het vestigen, het bouwen, het onderhouden en/of het repareren van succesvolle ondernemingen.”
Copyright lingray.nl 2019